Wspólnotowe tymczasowe świadectwa zdolności żeglugowej

Podstawa prawna:

Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 10 czerwca 2010 r. w sprawie wspólnotowego tymczasowego świadectwa zdolności żeglugowej (Dz.U. z 2010r. Nr 108, poz. 704)

I Statki podlegające wydaniu tymczasowego świadectwa zdolności żeglugowej

Wspólnotowe tymczasowe świadectwo zdolności żeglugowej wydaje się:

II Wymagane dokumenty (załączniki wymagane do wniosku)

III Terminy ważności wspólnotowego tymczasowego świadectwa

Wspólnotowe tymczasowe świadectwo zdolności żeglugowej wydaje się na czas oznaczony w zależności od rodzaju i przeznaczenia statku:

IV Opłaty

Wspólnotowe tymczasowe świadectwo zdolności żeglugowej – 100 zł

V Termin załatwienia sprawy

Do 14 dni od daty złożenia wniosku

VI Uwagi

Podstawę do wydania wspólnotowego świadectwa zdolności żeglugowej stanowią kopie dokumentów wymienionych powyżej lub wyciągi z tych dokumentów.